دین و فرهنگ در قبرس شمالی

دین و فرهنگ در قبرس شمالی

دین و فرهنگ

کشور قبرس شمالی دارای فرهنگی غنی می باشد و متاثر از کشور ترکیه و برخی از کشورهای اطراف مدیترانه است مردم این کشور ۷۰٪ مسلمان بوده و الباقی پیرو دین هایی نظیر مسیحیت و یهودی میباشند اما دین و فرهنگ در قبرس شمالی به عهده خود مردم میباشد و خودشان تصمیم میگیرند و برای افکار و عقاید دیگران احترام زیادی قائل میباشند.

آداب و رسوم

در قبرس شمالی هرساله مراسم های دین اسلام برگذار میشود همچنین فستیوال های فصلی به عنوان مثال فستیوال توت فرنگی خرما و زیتون نیز برگذار میشود.
در فستیوال توت فرنگی هنگام ورود به فستیوال ظرفی تهیه میکنید و وارد فستیوال میشوید این فستیوال در فضای باز با درختان بزرگ و زیادی از توت فرنگی ظرف های خود را پر میکنید.
فستیوال های دیگر مانند رقص تانگو جشنواره گل فستیوال موسیقی کلاسیک دوشنبه پاک جشنواره و مسابقه پرواز بادبادک روز ظهور عیسی مسیح جام آفتاب جشنواره نارنگی جشن استقلال نیز وجود دارد.
همچنین به دلیل زیاد بودن ایرانیان مقیم این کشور جشن های ایرانی شب یلدا و چهارشنبه و سوری و سایر مراسم های ایرانی نیز برگذار میشود.
در نهایت مردم این کشور برای خوشگذرانی به دنبال دلیل نمیگردند و هرشخص با هر دین خودش را کنار مردم دیگر میداند.

مردم قبرس شمالی بسیار اجتماعی و خونگرم هستند و دوست دارند وقت خود را با خانواده
و دوستان خود در بیرون از منزل سپری کنند و تمام شهرها دارای کافه های محلی هستند که مردم بتوانند در فضایی دوستانه و گرم به گپو گفت بپردازند.

اشتراک گذاری:
خبری بعدی
10 مورد از کلاه برداری در قبرس شمالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

          قیمت ارز

          هواشناسی

          برخی از پروژه ها

          آخرین اخبار

          اشتراک گذاری

فهرست