10 مورد از کلاه برداری در قبرس شمالی

کلاه برداری در قبرس شمالی

ما در این مجله مواردی که مربوط به کلاه برداری در قبرس شمالی می باشد را برای شما عزیزان مطرح کردیم.

کلاه برداری در قبرس شمالی

این یک واقعیت است که در تمامی مشاغل متاسفانه افرادی سودجو و کلاهبردار وجود دارند که فقط فکر منافع خود میباشند و از اعتماد و خواسته‌ی شما سواستفاده می کنند.
با توجه به اینکه قبرس شمالی یکی از امن ترین و خوش آب و هوا ترین کشور های جهان می باشد تقاضا برای مهاجرت به این جزیره به تازگی افزایش چشمگیری پیدا کرده است در نتیجه افراد کلاه برداری در قبرس شمالی وجود دارند که از این فرصت به نفع خود استفاده می کنند و با گفتن دروغ و نگفتن حقایق راه مهاجرت را برای شما سخت تر می کنند و در برخی موارد ممکن است سرمایه ای که سالها برای به دست آوردن آن زحمت کشیده اید را از دست دهید.
اول اینکه با دید باز و با علم به این است که ملک با چه موقعیت مکانی وچه نوع سندی قرار است تهیه کنید دوم اینکه اگر قرار است ملک اقساطی خریداری کنید حتما متوجه باشید پول کافی برای اقساط دارید چون با توجه به افزایش قیمت پوند ممکن است مبلغ نهایی اقساط شما بیشتر از حد انتظارتون باشد.
فرضاً اگر به شما میگویند با ۷۰۰ میلیون تومان اقامت کشور قبرس رو دریافت می کنید شما باید بدانید این فقط یک سوم مبلغ ملک مورد نظر است و اگر به شما می گویند اگر در قبرس کار کنید بقیه اقساط رو پرداخت میکنید این هم دروغی بیش نیست شما در قبرس با ارز لیر درآمد دارید و شاید بتوانید هزینه خورد و خوراک خود را به دست آورید اما  فکر اینکه با کار کردن اقساط ملکی که خریداری کردید را پرداخت کنید اشتباهی بیش نیست.
این اواخر پیام هایی به عزیزانی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی دارند ارسال میکنند با این عنوان که در قبرس شمالی برای یک ساعت کار ۷۰۰ تا ۴ هزار لیر پرداخت می شود این امر باعث وارد عمل شدن پلیس قبرس شمالی شده و نسبت به این موضوع هشدار داده است به طور میانگین حقوق شخصی که اقامت دارد حدوداً ۸۰۰۰ لیر الی ۱۰۰۰۰ لیر میباشد و این امر باز هم بستگی به کارفرما و جایی که شخص استخدام می شود دارد.
#مطلب کلاه برداری در قبرس شمالی

وبسایت کاریابی در قبرس شمالی

چگونه مراقب فریب کلاه برداری در قبرس شمالی باشیم؟

در سال های اخیر با توجه به شرایط ،موقعیت و آب و هوای مطبوع قبرس و واقع شدن در میان سه قاره آسیا،اروپا و آفریقا دارای امتیازات بسیاری است و تعداد زیادری از مردم جهان از جمله روس ، اکراین ، انگلیس و بخصوص مردم ایران برای سرمایه گزاری و خرید ملک و اقامت این کشور را انتخاب کردند اما این حق طبیعی هرکس است که کور کورانه تصمیم نگیرد و این ذهنیت را داشته باشد که الان قرار است سرمایه اش را از ایران خارج کند حتما در جای مطمئن و معتبر سرمایه گذاری کند و به اصطلاح سرش کلاه نرود و حق دارد چرا که گاهاً بعضی از افراد تمام زندگیشان را نقد میکنند و با خود میاورند
مسئله مهم اینکه شرکت های سازنده در قبرس شمالی اکثراً معتبر و تماماً دارای سابقه درخشان هستند و به اصطلاح امتحان خودشان را پس دادند ولی خب در این میان کسانی که به عنوان مشاورو راهنما بر سر راه شما باشند ممکن است فقط به فکر سود خودشان باشند و زمانی که کمسیون را از شرکت سازنده می گیرند سرمایه گذار را به حال خود را رها میکنند و به هیچ کدام از تعهداتشان عمل نمیکنند و در کل بدانید از چه کسی خرید می کنید و شماور و ایجنت شما آدم مطمئنی باشد.
یکی از مواردی که خریداران ملک و سرمایه گذاران عزیز باید مد نظر داشته باشند اقامت شهروندی این کشور می باشد که بعضی از واسطه ها این حقیقت را به سرمایه گذاران نمیگویند، با خرید ملک شما میتوانید اقامت این کشور را دریافت کنید و از حق شهروندی بهره مند شوید.
زمانی یک شخص میتواند شهروندی یک کشور را داشته باشد که پاسپورت آن کشور را بگیرد و این موضوع را مد نظر داشته باشید که قبرس شمالی به کسی پاسپورت نمیدهد مگر در موارد خاص مانند ازدواج با فرد قبرسی یا سرمایه گذاری بالای یک میلیون پوند و ایجاد کسب و کار بزرگ و داشتن تعداد زیادی کارمند و کارگر اما به هر حال برای ما ایرانی ها با شرایط حال حاضر داشتن اقامت شهروندی که سال به سال تمدید میشود و از حقوق شهروندی نیز بهره مند میشویم کفایت میکند.

آنچه باید از حرف های راست و دروغ قبرس شمالی بدانیم

از دیگر فریب های کلاه برداری در قبرس شمالی میتوان به دروغ ها و نگفتن های حقیقت توسط مشاوران املاک هم اشاره کرد به عنوان مثال
هزینه بالای برق مصرفی است خوب طبعاً هر کجای این جهان خاکی مزایا و معایبی دارد که گرانی برق یکی از معایب قبرس شمالی میباشد در نظر داشته باشید این کشور یک جزیره است.
اگر قبرس شمالی رو با دیگر کشور های دیگر اروپایی مقایسه کنید متوجه میشوید که با وجود گرانی برق هزینه ها به لیر میباشد و نسبت به بقیه کشور های اروپایی ارجعیت دارد به ظور میانگین مصرف برق از ماهی 300 لیر تا 1000 لیر بستگی به مقدار مصرف در ماه میباشد.
نبود گاز شهری که معمولاً برای پخت و پز از کپسول گاز استفاده می شود و این شرایط پایدار نیست و زمزمه است به زودی قرار است از ترکیه لوله کشی گاز بکنند.

مجله مربوط: هزینه های زندگی در قبرس شمالی

اشتراک گذاری:
خبر قبلی
دین و فرهنگ در قبرس شمالی
خبری بعدی
هزینه زندگی در قبرس شمالی 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

          قیمت ارز

          هواشناسی

          برخی از پروژه ها

          آخرین اخبار

          اشتراک گذاری

فهرست